Sunday 25 January 2015

PINJAMAN LEBIH 60% UTK STAF GOV SHJ..POTONGAN 75%..PROSES 8 HARI SHJ..DR KOPERASI YAYASAN PERLIS (RCE)



KAMI ADA MENYEDIAKAN PINJAMAN PERIBADI KEPADA STAF GOV SAHAJA
POTONGAN GAJI LEBIH 60%.. CEPAT!!!!!...JGN LEPASKAN PELUANG INI...

Pakej Khas (KELAYAKAN Potongan 75%)
Jika anda kakitangan kerajaan potongan slip gaji 60% keatas sekiranya anda terdesak memerlukan bantuan kewangan kami ada menyediakan pakej khas potongan sehingga 75%. Hubungi kami dengan memberikan maklumat diatas untuk kami mengirakan kelayakan anda.
SILA SMS nama, umur, lokasi, pekerjaan, gaji pokok + elaun tetap, Jumlah Potongan dan gaji bersih. Jika ada CTOS, Blacklist nyatakan berapa amount dan bank apa.
call/sms: 018 3812706/013 3790263(lydia)
email : pinjamanperibadieasy@gmail.com
Blog:http://pinjamanperibadieasy.blogspot.com/

5 comments:

  1. Hello, saya Puan Maureen Martins, pemberi pinjaman pinjaman swasta yang memberikan pinjaman peluang seumur hidup. Adakah anda memerlukan pinjaman segera untuk membersihkan hutang anda atau anda memerlukan pinjaman modal untuk meningkatkan perniagaan anda? Adakah anda pernah ditolak oleh bank-bank dan agensi kewangan yang lain? Adakah anda memerlukan pinjaman penyatuan atau gadai janji? Mencari-cari lagi kerana kita berada di sini untuk semua masalah kewangan anda pada masa lalu. Kami memberi pinjaman tabungan kepada individu yang memerlukan bantuan kewangan, yang mempunyai kredit yang buruk atau memerlukan wang untuk membayar bil, untuk melabur dalam perniagaan pada kadar 2%. Saya mahu menggunakan medium ini untuk memberitahu anda bahawa kami memberikan bantuan yang boleh dipercayai dan benefisiari dan akan bersedia untuk menawarkan anda pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mel di: (maureenmartinsloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  2. Apakah Anda mencari pinjaman? Atau anda telah menolak pinjaman oleh bank atau lembaga keuangan untuk satu atau lebih alasan? Anda memiliki tempat yang tepat untuk solusi pinjaman Anda di sini! Kami memberikan pinjaman kepada perusahaan dan individu pada tingkat bunga rendah dan terjangkau dari 2%. Silahkan hubungi kami melalui e-mail hari ini melalui christianmorganloanservices@gmail.com

    DATA PEMOHON:

    1) Nama Lengkap:
    2) Negara:
    3) Alamat:
    4) Negara:
    5) Sex:
    6) Status Pernikahan:
    7) Bekerja:
    8) Nomor Telepon:
    9) Posisi di tempat kerja:
    10) Pendapatan Bulanan:
    11) Jumlah Pinjaman Dibutuhkan:
    12) Durasi Pinjaman:
    13) Pinjaman Bunga:
    14) Agama:
    15) Apakah Anda sudah menerapkan sebelumnya;
    16) Tanggal lahir;

    Terima kasih,
    Ibu Christian

    ReplyDelete
  3. Adakah anda memerlukan pinjaman perniagaan, pinjaman peribadi, auto pinjaman, pinjaman pertanian, membeli dan menjual pinjaman, pinjaman pelaburan atau pembiayaan projek? Kami sedang menubuhkan sebuah institusi pemberi pinjaman negara untuk memberi sokongan kepada syarikat awam dan syarikat swasta dan juga kepada individu. Ini adalah untuk menyokong status kewangan di seluruh dunia. Memohon pinjaman hari ini. Kami memberi jaminan kepada anda tawaran terbaik. Kebahagiaan anda adalah kami keutamaan kami. Kami menawarkan pinjaman kepada pelbagai bahagian dunia. Asia, Australia / Oceania, Eropah, Amerika Utara, Amerika Selatan dan Afrika, Antartika. Hubungi kami untuk maklumat lanjut.Email
    Theresaloancompany@gmail.com

    ReplyDelete
  4. Halo, saya Nyonya Christy Morris, pemberi pinjaman pribadi memberikan kesempatan pinjaman seumur hidup. Apakah Anda memerlukan pinjaman untuk melunasi utang Anda dengan segera atau Anda membutuhkan pinjaman untuk meningkatkan komersial Anda? Apakah Anda telah ditolak oleh bank dan lembaga keuangan lainnya? Kami memberikan pinjaman kepada individu yang membutuhkan bantuan finansial, yang memiliki utang macet atau butuh uang untuk membayar tagihan, kami memberikan pinjaman dengan bunga rendah 2%. Saya ingin menggunakan media ini untuk memberi tahu Anda bahwa kami memberikan bantuan yang dapat dipercaya dan diuntungkan dan akan bersedia menawarkan Anda pinjaman. Jadi hubungi kami hari ini melalui e-mail di: (christymorrisloanfirm@gmail.com)

    ReplyDelete
  5. Pinjaman dana jaminan bpkb mobil, gadai bpkb mobil cepat langsung cair dengan suku bunga terendah dan pembiayaan kredit mobil bekas dp murah di Adira Finance untuk seluruh wilayah di Indonesia.

    Untuk informasi pengajuan pinjaman dana jaminan bpkb mobil atau pembiayaan mobil bekas, Silahkan hubungi marketing kami berikut ini. Cukup melalui sms atau whatsapp secara online, Kemudian marketing kami akan menghubungi Anda.


    Office :

    Jl. Margonda Raya No 88 A-C, Depok, Jawa Barat

    Phone : 021-77204222, 021-77204333, 021-77204888

    Fax : 021-77200022, 021-77205111


    Contact Person :

    Sukma Dinata ( Marketing Officer )

    Tlp/ Sms/ WhatsApp/ Line : 081280295839


    https://www.jaminkanbpkb.com/

    https://www.jaminkanbpkb.com/p/leasing-pembiayaan-kredit-mobil-bekas.html

    https://www.jaminkanbpkb.com/p/syarat-gadai-bpkb-mobil.html

    https://www.jaminkanbpkb.com/p/pinjaman-jaminan-bpkb-mobil.html

    https://www.jaminkanbpkb.com/p/cara-gadai-bpkb.html

    ReplyDelete